أسئلة طبية تم سؤالها من خلال مستخدمين تطبيق اكشف وأجوبة من أطباء متخصصين على إكشف, يمكنك ترك سؤالك وسوف يتم اجابته في سرية تامة
أنا شخص انطوائي ومابحبش اتعامل مع الناس.. بعاني م التوتر والقلق وأي حاجة تكسر الروتين المتعود اعيشه.. موسوس شوية بالنظام.. دماغي مابتفصلش نهائي تفكير زايد ف أي حاجة [إقرأ المزيد...]
دايما حاسه انى محبوسه جوا نفسي دايما مش عارفة انا مين وجيت الدنيا لى واعمل اى اسعد به نفسي دايما حاسه اني بكره نفسي ومش عايزاها كأن روحى جت غلط في الجسم دا والدنيا دى [إقرأ المزيد...]
امي مريضة بالذهان كانت بتاخذ كويتبكس 300 وديباكين 500 ومودابكس 50 ولكن الدكتور قرر ايقاف الدوا لانها اصبحت لا تستجيب له وقرر الانسحاب الي اولابكس 1. وريسبردال 4 واتوموكس [إقرأ المزيد...]
دايما حاسه انى محبوسه جوا نفسي دايما مش عارفة انا مين وجيت الدنيا لى واعمل اى اسعد به نفسي دايما حاسه اني بكره نفسي ومش عايزاها كأن روحى جت غلط في الجسم دا والدنيا دى [إقرأ المزيد...]
انا عندي ٢٦ سنه ومتجوزه ونا صغيره شويه وعندي مشكله اني بحس بنقص شديد جدا بمعني الكلمه ف العلاقه الجنسيه بيني وبين جوزي زمان الموضوع دا مكنش فارق معايا خالص زمان [إقرأ المزيد...]
وانا صغيرة كنت بتعرض للتنمر ومكنتش بعرف أتكلم مع اي شخص بسبب احساسي إني قليلة ومكنتش بخرج زي الأطفال ولا كنت بشتري هدوم كتير واهلي كانو بيشتموني ويضربوني ومحدش [إقرأ المزيد...]
السوأل الاول،،هل يمكن أن يكون لدي الشخص عاده أن يحب التقئ بدون سبب ولا حتي بسبب ألم في المعده او اي اضطراب فقط يشعر بالراحه لمجرد عاده من الطفوله بدون سبب وحب الشعور [إقرأ المزيد...]
والدتي عندها 70 سنه وحابه تقعد لوحدها كل اما نكون متجمعين كويسين تختلق مشكله علشان تقعد لوحدها وكل شويه عايشه دور الضحيه مش بتحب تكون كويسه ودايما بصالنا اننا [إقرأ المزيد...]