سألت فتاة (تبلغ عمرها 29 سنة) 7 June, 2026
مبنمش من وفاه ماما بقالى ٤ شهور نوم متقطع وتعب نفسي وعياط ووجع
دكتور عبد الرحمن بن علي
294 17 ألف سلامة لحضرتك،
وأعظم الله أجرك في ماما
ربنا يرحمها
ويغفر لها
ويجعل قبرها روضة من رياض الجنة
اللي بتوصفيه ده اسمه "حزن طبيعي" بس زايد شوية. 4 شهور نوم متقطع وعياط ووجع = قلبك لسه بينزف.
ده مش ضعف إيمان ولا دلع.
دي صدمة فقد الأم،
وأقسى وجع ممكن إنسان يستحمله.
وأعظم الله أجرك في ماما
ربنا يرحمها
ويغفر لها
ويجعل قبرها روضة من رياض الجنة
اللي بتوصفيه ده اسمه "حزن طبيعي" بس زايد شوية. 4 شهور نوم متقطع وعياط ووجع = قلبك لسه بينزف.
ده مش ضعف إيمان ولا دلع.
دي صدمة فقد الأم،
وأقسى وجع ممكن إنسان يستحمله.

متاح خريطة جوجل عند الحجز