سألت فتاة (تبلغ عمرها 20 سنة) 10 October, 2025
أنا والشخص اللي في حياتي بنعدي بفترة وحشه في حياتنا كان سببها أني بداءت أكذب وأعمل حاجات غلط في حقه كتير ومفروض أننا عدينا واني اتغيرت وقرارنا أننا نبداء صفحه جديده [إقرأ المزيد...]
اولا دي خطوة كويسه جدا انكم حبين تحافظوا علي العلاقة دي مع بعض وتبقي حياتكم افضل كلنا اكيد بنغلط وبرده بنتاثر بس لو قدرين وحبيت نكمل هنعرف نتخطي ده السيشن اكيد هيفرق جدا جدا في الحفاظ علي ده بما اننا عيزين ده
