507 اتا نفس الينت بس دكتورة اللي حكيته ده مقدرش احكيه لحد انا عارقة كل شخص موجود ف عيلتي بس ولا واحد فيهم اقدر احكيله اي حاجة من دي كتومة شوية بس مش عشان كدة اوي مش عايزة احكي لحد حاجه لكن انا اللي مقدرش اصلا زي ما حضرتك قدرتي تردي عليا انصحيني باي طريقة فعالة غير ان اروح لدكتور نفسي ف عيادة او احكي لحد من عيلتي يقول لبابا او ماما من فضلك مش عايزة كدة من فضلك حاولي تساعديني بطريقة تناسبني زائد كمان انا بقعد ف اوضة لوحدي ممكن لو قولت حاجه عن الاحساسات اللي بحسها ف مناطقي الحساسة يفهموني او يفهمني غلط وانا والله مش يتفرج علي حاجه كدة ولا كدة عيب لا انا عادي اي رليز عادي بشوفه فيديو لطيف مثلا لاي اتنين مخطوبين مفهوش حاجه او فيديو فيه حضن او مسك ايد عادي دماغي بتروح لحتة مش كويسة يا إما بشك فنفسي هل لو انا عملت ريأكت علي الفيديو ده انا بدعم تصرفاتهم ولا الفيديو عجبني كدة فاهماني وبرضو اي حركة اي تعامل مع اي حد من سني او اكبر مني بقيت اشك ان اي حد بيتعامل معايا حتي ب اسلوب هادي وكويس وعلي موضوع عادي خالص دماغي برضو بتروح لحتة مش كويسة او انه بيفكر فيا بطريقة غلط او مش كويسة اتمني تكوني فاهمة قصدي هسأل حضرتك سؤال عارفة يعني ايه اي حاجة اي حركة اي نبرة صوت اي كلام اي موضوع اي تصرف دماغي تروح لحتة مش كويسة او ييجي ف بالي تصور مش لطيف وعيب مبقتش اعيش حياتي طبيعي نص عايشة جوة دماغي ونص بحاول اركز مع الحقيقة او حياتي وبقيت لو تصرفت او قولت كلام بسبب حاجه او موقف قولتو بشك ف نيتي او قصدي كان قصدي اجرح او اءذي مشاعر اللي قدامي ولا قولت الرد ده عشان هو اللي كان لازم ارد بيه بقيت مترددة بطريقة فظيعة ف كل حاجه مش ف قرارات او مسارات ف حياتي لا ف حاحات عبيطة من فضلك ساعديني انا محتاجه مساعدة من غير ضغط او بطريقة مش مناسباني حالتي صعبة
