سألت فتاة (تبلغ عمرها 19 سنة) 16 November, 2025
161 انا كئيبه وهتجنن من الوحده انا بقالي كذا يوم متكلمتش حتي مع حد اهلي الي عايشه معاهم علاقتي بيهم زي الزفت مش قادره حتي أصلح علاقتي بيهم الى بوظتها انا مش قادره اسامحهم علي اهمالهم وتجاهلم ليا لوحدي دونا عن باقي اخواتي مش قادره اتعامل معاهم عادي بس مش هي دي المشكله انا وحيده جدا هتجنن حرفيا من القعده لوحدي انا في تالته ثانوي مش عارفه اذاكر عماله اهرب وخايفه جدا من آخر السنه ومش عارفه اعمل ايه
حاولي توصلي مع اهلك لارض محايده وتدوري علي إيجابياتهم حتي لو بسيطه والقبول ان دول اهلك مش هنغيرهمريس ممكن نغير طريقة تعاملنا تفرق وحاولي لوحدك ولو مقدرتيش ممكن مختص يساعدك
