سألت إمرأة (تبلغ عمرها 35 سنة) 25 October, 2025
الوسواس القهري ليه علاج نهائي ولا لا ولو متاح إيه العلاج
ليه طبعا علاج بالأدوية وعلاج معرفي سلوكي في جلسات
أسئلة طبية تم سؤالها من خلال مستخدمين تطبيق اكشف وأجوبة من أطباء متخصصين على إكشف, يمكنك ترك سؤالك وسوف يتم اجابته في سرية تامة
أنا عمري 15 سنة، وجيت أطلب مساعدتك لأنني أحس بتعب نفسي كبير ما قدرت أتحمله لوحدي.
من فترة طويلة وأنا أحس بالحزن والخوف والقلق، وأحيانًا أحس إن قلبي مكسور وإن [إقرأ المزيد...]
دخلت هنا قبل كدا وشرحت حالتي ف سوال ودكتور ردت عليا وقالتلي عندي اضطراب نفسي حاد نتيجه الحرمان اللي بمر بيه وحذرتني اني مختش اي خطوه غلط من اللي قولتلها اني بفكر [إقرأ المزيد...]
انا دخلت هنا قبل كدا وشرحت حالتي ف سوال ودكتور ردت عليا وقالتلي عندي اضطراب نفسي حاد نتيجه الحرمان اللي بمر بيه وحذرتني اني مختش اي خطوه غلط من اللي قولتلها اني بفكر [إقرأ المزيد...]