مش قادرة اتعامل مع ابو ولادي عادي ولا حتي ابص في وشه مش...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

94 مش قادرة اتعامل مع ابو ولادي عادي ولا حتي ابص في وشه مش عايزه اشوفه خالص بعد الطلاق رغم أنه ابن عمي ولازم يكون في تعامل معاه بخصوص العيال أو في المجتمع

لازم نواجه الواقع علشان الاولاد وعدم الضغط عليهم وعلى صحتهم النفسيه والعمليه ....حاولى يكون فى حدود فى التعامل .... الاحتكاك الزياده بيعمل مشاكل
تجنبي التعاملات

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي