سألت إمرأة (تبلغ عمرها 48 سنة) 23 November, 2025
94 مش قادرة اتعامل مع ابو ولادي عادي ولا حتي ابص في وشه مش عايزه اشوفه خالص بعد الطلاق رغم أنه ابن عمي ولازم يكون في تعامل معاه بخصوص العيال أو في المجتمع
لازم نواجه الواقع علشان الاولاد وعدم الضغط عليهم وعلى صحتهم النفسيه والعمليه ....حاولى يكون فى حدود فى التعامل .... الاحتكاك الزياده بيعمل مشاكل
تجنبي التعاملات
تجنبي التعاملات
