انا اعانى من الوسواس القهرى اخدت سيرباس واخدت...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

202 انا اعانى من الوسواس القهرى اخدت سيرباس واخدت ستاتومين وبيوبركس مش عاملين حاجه تنصحنى بى اى ي دكتور

تتابعي مع طبيب نفسي و تلتزمي بالدواء و تعملي جلسات نفسية مع أخصائي نفسي

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي