سأل شاب (يبلغ عمره 22 سنة) 30 May, 2026
نا 22 سنة، وبمر بأزمة نفسية حادة ومحتاج لمساعدتك في التعامل مع المشاكل دي:
صدمة وتعلق مرضي: خرجت من علاقة مؤذية تعرضت فيها للتلاعب، وبعاني من أعراض انسحاب قاسية وصعوبة في التخطي.
ضغط عصبي وتشتت: الضغط مسبب لي تشتت حاد في التفكير، مع خنقة ورعشة في الجسم من وقت للتاني.
أفكار قهرية وجلد ذات: تفكير مفرط (Overthinking) مستمر، وتأنيب ضمير بسبب ابتزاز عاطفي تعرضت له.وارق.
أخصائية وفاء العقاد
1899 16 ٢٢ سنه هو عمر صغير وممكن نتعرض فيه لمشاكل تخص التعلق خصوصا لو في مشاكل في الاسره مع الاب والام بيخلنا نلجئ لعلاقات خارجيه . وفي الحاله دى هنفكك اللي حصل لمراحل من الطفوله عشان نوصل لتصحيح يستمر معانا طول حياتنا ومنقعش تاني في نفس المشكله . بانتظارك في الجلسات عشان نبدا رحلة العلاج ومتقلقيش هتكوني في امان وسريه لمعلوماتك .اشوفك على خير