هل من الطبيعي الام بالعظام شديدة بعد عملية نقل الدم
استشاري امراض الصدر والباطنة ماجستير القصر العيني خبرة 15سنة

سعر الكشف: 300 جنيه
دكتور تخصص تخصص صدر في الهرم تخصص إضافي باطنة
الهرم: شارع الهرم الوفاء والامل اعلي بنك الوفا التجارى[...]
( (احجز وسوف يصلك العنوان بالكامل وارقام العيادة )
هل من الطبيعي الام بالعظام شديدة بعد عملية نقل الدم
ولدي عنده ضيق تنفس وكحه جافه عملت اشاعه طلع نسبه التهاب علي الرئه هل في علاج وبياخد جلسه نفس
ضيق نفس وصداع ووجع في عيني بس مش زغلله واحساس سخونيه طالعه من وشي وساعات خدلان في جسمي وبحس اني عايزه اخد نفس طويل كل شويه ومش بعرف وبتاوب كتير جدا لما بحس بكده ده كان بيحصل شويه في اليوم وببقي كويسه دلوقتي بقالي يوم كامل علي كده وتاني يوم حاسه بوجع بسيط في صدري
اسلام عليكم انا عندي مشكلة اني بنسا كتر اوي
وعدم تركيز مثل لو بتكلم مع حد فا بنسا الموضع الي كنت بتكلم فيه ولو مركز في حاجة بعملها اتركيز بيروح في حتا تنيا وعندي خمول وشعور بنعس حتا لو لسه صاحي فا ارجو الفاده وجزاكم الله خير
ترجيع دم مع ضغط واطي وسكر عالي ما هو التشخيص لذلك
فيروس A عندى باقلو ١٥ يوم مش عارف انام من الهرش الصفره درجنه ١٨
عندي الم في فم المعده واسفل الصدر اليسار واحيانا اليمين والم في الصدر والكتف ومسمع ف الظهر واحيانا يصاحب بضيق تنفس وعملت رسم قلب كتير وكان سليم وعندي قلق شديد ونوبة هلع بس خفت مكنوش عندي الا لما جالي الوجع ده
عندي انتفاخ ف البطن سواء اكلت او لا ووحع ف البطن والم ف فم المعده وتخت الصدر اليمين واليسار وف الصدر ومسمع ف الظهر والكتف اليسار وخوف وقلق شديد ونبضات قلب سريعه وعملت رسم قلب سليم ولما بنام ع ظهري بيجيلي ضيق نفس خفيف والم ف الزور والصدر وعندي ارق ف النوم
بطني وجعني من تحت جدا كلها وجنبي الاتنين من ورا وجعني
حامل في الشهر الاول وفيتامين د 17 هل لازم اخد جرعه تكميليه والجرعه اد ايه