بقالي فتره كبيره اوي مجرد ما اضحك بدخل في عياط هستيري مبعرفش اسكت نفسي غير لما ابقى لوحدي عشان اعرف أهدى هل ده ممكن يكون بسبب ضغط عادي ؟
تحياتى
أسئلة طبية تم سؤالها من خلال مستخدمين تطبيق اكشف وأجوبة من أطباء متخصصين على إكشف, يمكنك ترك سؤالك وسوف يتم اجابته في سرية تامة
ابني عنده 19 سنه وهو عدواني وبيتعصب من اقل حاجه وممكن ما حدش بيعمل له حاجه عشان يتعصب وعنده بطء تعلم وهو لحد دلوقتي في تانيه ثانوي تجاري ما بيعرفش يقرا وبتجيله تشنجات [إقرأ المزيد...]
انا بعاني بقالي سنتين واكتر من واساوس في الصلاه والوضوء ووصلت اني بقيت مش بعرف امسك المصحف لان دماغي بتقول كلام غلط اعمل ايه هل لو انا طنشت هتعاقب وكده اذنبت ولا [إقرأ المزيد...]
انا بعاني بقالي سنتين واكتر من واساوس في الصلاه والوضوء ووصلت اني بقيت مش بعرف امسك المصحف لان دماغي بتقول كلام غلط اعمل ايه هل لو انا طنشت هتعاقب وكده اذنبت ولا [إقرأ المزيد...]
ازاي اعرف ان انا عندي اكتئاب لان انا بقالي اكتر من7سنين بعاني مع نفسي ومبقتش زي الاول وبخاف اتعامل مع الناس ومبقتش علي طبيعتي واتغيرت وبقيت طول الوقت ساكته ف مش [إقرأ المزيد...]