ترجيع دم مع ضغط واطي وسكر عالي ما هو التشخيص لذلك
استشاري امراض الكبد و الجهاز الهضمي والمناظير

سعر الكشف:
500 جنيه
سعر السونار: 250 جنيه
دكتور تخصص تخصص جهاز هضمي ومناظير في المهندسين تخصص إضافي باطنة
المهندسين: ش الحجاز متفرع من ش جامعه الدول العربية- امام [...]
( (احجز وسوف يصلك العنوان بالكامل وارقام العيادة )
متاح خريطة جوجل عند الحجز
ترجيع دم مع ضغط واطي وسكر عالي ما هو التشخيص لذلك
فيروس A عندى باقلو ١٥ يوم مش عارف انام من الهرش الصفره درجنه ١٨
عندي الم في فم المعده واسفل الصدر اليسار واحيانا اليمين والم في الصدر والكتف ومسمع ف الظهر واحيانا يصاحب بضيق تنفس وعملت رسم قلب كتير وكان سليم وعندي قلق شديد ونوبة هلع بس خفت مكنوش عندي الا لما جالي الوجع ده
عندي انتفاخ ف البطن سواء اكلت او لا ووحع ف البطن والم ف فم المعده وتخت الصدر اليمين واليسار وف الصدر ومسمع ف الظهر والكتف اليسار وخوف وقلق شديد ونبضات قلب سريعه وعملت رسم قلب سليم ولما بنام ع ظهري بيجيلي ضيق نفس خفيف والم ف الزور والصدر وعندي ارق ف النوم
بطني وجعني من تحت جدا كلها وجنبي الاتنين من ورا وجعني
حامل في الشهر الاول وفيتامين د 17 هل لازم اخد جرعه تكميليه والجرعه اد ايه
هل من الطبيعي الام بالعظام شديدة بعد عملية نقل الدم
والدي عندة نسبة الكرياتين ف البول عالي وعنده ضغط وسكر
عندى الم بالجنبب الشمال بالبطن أسفل الصدر والبول به رغاوى بيضا والم عند الوقوف بالصدر ونهجان مع المشى وأشعر بالهمدان وإحساس بسحب النفس وثقل بالتنفس والم فى اصابع الرجل واليد
بحس بوجع شديد ف دماغي غير مفسر و دوخان شديد مع ان الضغط مظبوط وده مستمر بقاله فتره بيروح و يجي و جاتلي امبارح رعشه و درجه حرارتي كانت منخفضه و بعد كده درجه حرارتي ارتفعت مره واحده و فين وفين علي ما نزلت
مغص في الجنب الأيسر من اسفل
وجع مستمر بالجانب الأيمن من الامام والخلف
احتقان ف اللوز وسخن جدان
أنا عندي داء الفيل ورجلي ورمة خالص ومش قادر أمشي روحت دكاترة كتير في مصر وفي كول مكان مش عارفين علاجي أنا من رأس غارب واسمي محمد رمضان مبارك عايز ردكم بأسرع وقت