السلام عليكم
انا ابني 15سنه بيكدب عليا كتر وانا متاكده انه بيكدب وسلوكه اتغير تماما حولت اعاقب بردك مفيش فايده واخر حاجه اكتشفت انه بيشرب سجاير وانا اتاكد وبردك بيحلف انه مش بيشرب انهرت جامد وجالي شبه جلطه ومش عارفه اعمل ايه معاه ولا اتعامل معاه تاني مع العلم باباه مسافر بيجي كل شهر يعني يعتبر متواجد معانا بس انا خايفه اقوله وبداري عليه علشان خايفه من رده فعله هيبقي صعب اوي
أخصائي نفسي ولا يعالج بالادوية أو الجراحة
متاح خريطة جوجل عند الحجز