بطني وجعني من تحت جدا كلها وجنبي الاتنين من ورا وجعني
استشاري الباطنة ومناظير الجهاز الهضمي والكبد والأمراض المعدية الكشف بالسونار تركيب بالون المعدة للتخسيس بدون جراحة جامعة عين شمس

سعر الكشف:
400 جنيه
سعر السونار: 150 جنيه
دكتور تخصص تخصص باطنة في الدقي تخصص إضافي جهاز هضمي ومناظير
الدقي: شارع التحرير الدقي عيادات[...]
( (احجز وسوف يصلك العنوان بالكامل وارقام العيادة )
متاح خريطة جوجل عند الحجز
بطني وجعني من تحت جدا كلها وجنبي الاتنين من ورا وجعني
عندي انتفاخ ف البطن سواء اكلت او لا ووحع ف البطن والم ف فم المعده وتخت الصدر اليمين واليسار وف الصدر ومسمع ف الظهر والكتف اليسار وخوف وقلق شديد ونبضات قلب سريعه وعملت رسم قلب سليم ولما بنام ع ظهري بيجيلي ضيق نفس خفيف والم ف الزور والصدر وعندي ارق ف النوم
عندي الم في فم المعده واسفل الصدر اليسار واحيانا اليمين والم في الصدر والكتف ومسمع ف الظهر واحيانا يصاحب بضيق تنفس وعملت رسم قلب كتير وكان سليم وعندي قلق شديد ونوبة هلع بس خفت مكنوش عندي الا لما جالي الوجع ده
ترجيع دم مع ضغط واطي وسكر عالي ما هو التشخيص لذلك
فيروس A عندى باقلو ١٥ يوم مش عارف انام من الهرش الصفره درجنه ١٨
الم اسفل البطن والم أثناء الاخراج وكثرة عدد مرات الاخراج5 أو 6 مرات في اليوم وقله كميه البراز ولايوجد الم فى فتحه الشرج الالم داخلى مع الم فى منطقه الحوض وأثناء الجلوس مع فقدان امكانيه تأجيل التبرز لو فى الخارج يعنى لو فى احساس بالاخراج لا يمكن تأجيل العمليه نهائيا لازم فى الحال
اسلام عليكم انا عندي مشكلة اني بنسا كتر اوي
وعدم تركيز مثل لو بتكلم مع حد فا بنسا الموضع الي كنت بتكلم فيه ولو مركز في حاجة بعملها اتركيز بيروح في حتا تنيا وعندي خمول وشعور بنعس حتا لو لسه صاحي فا ارجو الفاده وجزاكم الله خير
عندي 21 سنة وعندي قولون وكان عندي اميبا واتعالجت منها بس بردوا دايماً بطني وجعاني ونفسي مسدودة ومليش نفس اكل ولو كلت بتبقى وجبة واحدة ومش بكملها وبطني بتوجعني جداً بردوا حتى لو اكل مسلوق او مشوي وعندي عسر هضم وحرقي عالي وعندي نقص في فيتامين د وفي الكالسيوم ومخزون الحديد وعايزة ازيد في الوزن ومش عارفة انا وزني في اواخر الاربعين ولو بزيد بوصل لأول او نص الخمسين وبرجع اخسهم تاني بسرعة اية الحل
تكلفة منظار المعدة
الحالة معاناة من القدرة على الهضم مع تغيير مذاق البلع والبلعوم واعتقاد بعدم قدرة الصفراء على العمل بصورة جيدة
باكل والأكل وحسس أن الاكل وقف في صدري وي الحلق وحسس اني عايز ارجع
المدام عندى دخلت فى حاله تشبه الجفاف ونزول مياه صفراء ثقيله من البراز والبول رحنا لدكتور باطن كتب على شويا مضادات حيوية مجابتش نتيجه وتعبتها اكتر فى الحقيقه الحاله طارئه اريد المساعده وشكرا لحضرتك
زوجتى دائما ما تشتكي من اختناق وعدم شعور بالراحة وذهبت إلى اكثر من دكتور باطنه ومفيش نتائج
انا عندي مقاومه الانسولين وماخره معايا الحمل وماثره كمان ع جسمي ونمو شعر زائد ل زياده في حجم البطن وكمان عرفت أن اللي عنده مقاومه الانسولين أكثر عرضه لمرض الزهايمر المبكر وبيسني كتير ف سن صغير
ف انا عاوزه اعالجه ايه هي اولي الخطوات اللي امشي عليها اروحل دكتور ايه ؟
واهتم فعلا بالموضوع ده ولا مش مستاهله؟
يوجد تعب ووجع ف البطن منذ شهر ولا اعلم ما بي إمكاني ان افعله أرجو التواصل معي علا هذا الرقم