انا بسأل بخصوص الرضاعه الطبيعيه انا بحس بحرقان جامد...

[أسئلة طبية تخصص اطفال وحديثي الولادة]

307 انا بسأل بخصوص الرضاعه الطبيعيه
انا بحس بحرقان جامد لما برضع من الحلمه بيمتدد لحد الصدر كله لحد الظهر والكتف ورا واللبن قليل مش بيكفي الطفل هو عنده ٤٠ يوم

محتاجه تقييم من استشاري رضاعه لان احتمال تكون التهاب فطريات

أطباء في تخصص اطفال وحديثي الولادة

المزيد من الاطباء تخصص اطفال وحديثي الولادة