انا بنتي عندها 50 يوم وعلى طول بترجع اللبن من مناخيرها...

[أسئلة طبية تخصص اطفال وحديثي الولادة]

116 انا بنتي عندها 50 يوم وعلى طول بترجع اللبن من مناخيرها وبقها ونفسها بيتسد وبتزرق على طول كده من ساعه ما اتولدت وغيرنا اللبن وكشفنا عند كذا دكتور وانا مش عارف ايه في ايه بصراحه فممكن تفيدني حضرتك

ده اقرب لارتجاع الافضل طبيب اطفال يفحصها لتحديد احتياجها لانواع معينه من اللبن

أطباء في تخصص اطفال وحديثي الولادة

المزيد من الاطباء تخصص اطفال وحديثي الولادة