انا كنت برضع طبيعي لمده يومين اول ما ولدت وبعد كده رفض...

[أسئلة طبية تخصص اطفال وحديثي الولادة]

284 انا كنت برضع طبيعي لمده يومين اول ما ولدت وبعد كده رفض ان هو ياخد صدري خالص ما فيش حلمه خالص فديت له الحلمه

الالتقام مش محتاج للحلمه هيا عامل مساعد مش اساسي
حضرتك بس محتاجه تتعلمي بعض الأوضاع اللي بتساعد على الالتقام الصحيح يا ريت حضرتك تزوري أقرب استشارى رضاعه يساعدك ويا ريت الفتره دي على الاقل حضرتك تشفطي وتدي الطفل علشان اللبن مينشفش

أطباء في تخصص اطفال وحديثي الولادة

المزيد من الاطباء تخصص اطفال وحديثي الولادة