سألت فتاة (تبلغ عمرها 25 سنة) 21 October, 2025
284 انا كنت برضع طبيعي لمده يومين اول ما ولدت وبعد كده رفض ان هو ياخد صدري خالص ما فيش حلمه خالص فديت له الحلمه
الالتقام مش محتاج للحلمه هيا عامل مساعد مش اساسي
حضرتك بس محتاجه تتعلمي بعض الأوضاع اللي بتساعد على الالتقام الصحيح يا ريت حضرتك تزوري أقرب استشارى رضاعه يساعدك ويا ريت الفتره دي على الاقل حضرتك تشفطي وتدي الطفل علشان اللبن مينشفش
حضرتك بس محتاجه تتعلمي بعض الأوضاع اللي بتساعد على الالتقام الصحيح يا ريت حضرتك تزوري أقرب استشارى رضاعه يساعدك ويا ريت الفتره دي على الاقل حضرتك تشفطي وتدي الطفل علشان اللبن مينشفش
