سألت فتاة (تبلغ عمرها 30 سنة) 20 June, 2026
62 عندي مخزون الحديد 10 وفيتامين د 11.35 وعلطول دايخه
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته غالبا دى اعراض انيميا ولكن يجب عمل تحليل صورة دم والكشف الباطنى للعلاج
ده يرجع الى وجود نسبه انيميا وقد يكون الاكل غير جيد فيفضل مراجعتنا في العياده لمعرفه المعرفه والتشخيص السليم مع وجود خصم مناسب لمرضى التطبيق
