انا السنة اللي فاتت كان عندي الجرثومه واتعالجت منها...

[أسئلة طبية تخصص باطنة]

2094 انا السنة اللي فاتت كان عندي الجرثومه واتعالجت منها بقالي اربع ايام حاسس بوجع متوسط في نصف البطن في اوقات بيروح ويجي هل دا جرثومه رجعت ولا ايه

اعمل تحليل الجرثومة نطمن..لكن غالبا دا الم معدة بسبب عدم تنظيم الاكل او بسبب التوتر
بالشفاء ان شاء الله
ياريت نعمل تحليل الجرثومه في البراز
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اللتهابات المعوية وتهيج الجهاز الهضمى ممكن يكون السبب لابد من الكشف الباطنى للتشخيص والعلاج
مش شرط…يوجد اسباب اخري كثيرة مثل التدخين و المكيفات و عدم اتباع نظام غذائي و الاكثار من التوابل و ال fast food و المسكنات و اخيرا وجود توتر
من فضلك قم زيارتنا لعمل فحص سريري

أطباء في تخصص باطنة

المزيد من الاطباء تخصص باطنة