عندي جرسومه بالمعده اخدت ادويه كتير مفيش نتيجه وكل يوم ...

[أسئلة طبية تخصص باطنة]

1571 عندي جرسومه بالمعده اخدت ادويه كتير مفيش نتيجه وكل يوم الوجع بيزيد اكتر

ممكن تعملي تحليل الجرثوم في البراز ولازم تاخدي العلاج المناسب حسب النسبه الي تطلع في التحليل
نغير بروتوكول العلاج لو البكتيريا لسه موجودة بس تحلل الأول
يفضل عمل أشعة تليفزيونية على البطن و الحوض
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اللتهابات المعوية وتهيج الجهاز الهضمى ممكن يكون السبب لابد من الكشف الباطنى للتشخيص والعلاج
لازم نظام غذائي مع العلاج

أطباء في تخصص باطنة

المزيد من الاطباء تخصص باطنة