من سنتين كان عندي انميا حده والحمدلله الله اتعالجت...

[أسئلة طبية تخصص باطنة]

45 من سنتين كان عندي انميا حده والحمدلله الله اتعالجت منها ونا في علاجي كان وزني بيزيد عادي اما من ساعت ماتعالجت وبطلت الادوية يعني من سنتين لحد دلوقتي وزني نزل النص ومع مرور الوقت بينزل مع العلم اني انا باكل كويس ف هل ممكن يكون السبب الانميا تاني واي التحاليل المطلوبة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته يوجد اسباب عديدة لنقص الوزن منها الطفيليات المعوية والديدان ومنها زيادة نشاط الغدة الدرقية ومنها مرض السكر ومنها التوتر والقلق النفسى والاكتئاب وغيرها ويجب الكشف الباطنى للتشخيص والعلاج

أطباء في تخصص باطنة

المزيد من الاطباء تخصص باطنة