سألت أنثى (تبلغ عمرها 2 سنوات) 11 April, 2026
126 عندي بنت سحنت سخونه وديتها الصيدليه ادلها حقنه وقال دي عندها احتقان بعد الحقنه السخونه نزلت بس بتبكي م مبطله بكاه لاكن وزي مش عايزه تاخد نفسها
الف سلامه عليها ..لازم فحص للطفله من خلال طبيب الاطفال عشان نعرف سبب السخونيه وهل الاحتقان الموجود ده فيروسي ولا بكتيري عشان تاخد العلاج المظبوط
وياريت بلاش نكرر حقنه الصيدليه تاني الا بعد فحص الطبيب وعمل اللازم
وياريت بلاش نكرر حقنه الصيدليه تاني الا بعد فحص الطبيب وعمل اللازم
