سأل ذكر (يبلغ عمره 9 سنوات) 11 April, 2026
98 ابني عنده 9ايام وكانت الصفره عاليه والدكتور قالي ادخله صناعي مع الطبيعي والولد حاليا مش قابل صدري الا ب Nipple shield وانا نفسي يبطلها اعمل ايه وهل ممكن يسيبها مع الوقت
من الواضح ان عندك الحلمة مش بتبرز للخارج وده بيخللي فيه صعوبة شديدة في الرضاعة الطبيعية و بنستخدم الnipple shield مع امكانيه عمل pumping للبن واعطاء الطفل اللبن في ببرونه مع متابعة الصفراء ضروري عند طبيب الاطفال
