ابني عنده 9ايام وكانت الصفره عاليه والدكتور قالي ادخله ...

[أسئلة طبية تخصص اطفال وحديثي الولادة]

96 ابني عنده 9ايام وكانت الصفره عاليه والدكتور قالي ادخله صناعي مع الطبيعي والولد حاليا مش قابل صدري الا ب Nipple shield وانا نفسي يبطلها اعمل ايه وهل ممكن يسيبها مع الوقت

من الواضح ان عندك الحلمة مش بتبرز للخارج وده بيخللي فيه صعوبة شديدة في الرضاعة الطبيعية و بنستخدم الnipple shield مع امكانيه عمل pumping للبن واعطاء الطفل اللبن في ببرونه مع متابعة الصفراء ضروري عند طبيب الاطفال

أطباء في تخصص اطفال وحديثي الولادة

المزيد من الاطباء تخصص اطفال وحديثي الولادة