ابني 18 سنه كان عنده حراره من كام يوم و اخد بنادول ع اساس ...

[أسئلة طبية تخصص باطنة]

136 ابني 18 سنه كان عنده حراره من كام يوم و اخد بنادول ع اساس ممكن بداية دور برد وبعدها بقا كويس من إمبارح تعب تاني صداع وهمدان في الجسم والنهارده في بغم معرق بدم وبيقول حاسس طعم الأكل مش حلو

المفروض كان دكتور كشف عليه قبل ما ياخد اي علاج و دلوقتي برضو لازم يتم الكشف عليه لأحد العلاجات المناسبة

أطباء في تخصص باطنة

المزيد من الاطباء تخصص باطنة