لو سمحت ي دكتور بنتي لسه اخد تطعيم 4شهور يو الثلاثاء...

[أسئلة طبية تخصص اطفال وحديثي الولادة]

51 لو سمحت ي دكتور بنتي لسه اخد تطعيم 4شهور يو الثلاثاء الماضي وبعدها بيوم حصلها اسهال وانهارده بترشح ومش عارفه تاخد نفسها وقت مابتشد من مناخرها بتشرق

احتمال اصابتهتا بفيروس نتيجة ضعف المناعة لابد من مراجعة طبيب الاطفال

أطباء في تخصص اطفال وحديثي الولادة

المزيد من الاطباء تخصص اطفال وحديثي الولادة