لو في دوخه و تكسير في الجسم و سخونيه مش دايما ده اي سببه...

[أسئلة طبية تخصص باطنة]

1235 لو في دوخه و تكسير في الجسم و سخونيه مش دايما ده اي سببه

لازم نكشف عشان لو فيه التهابات ، الدكتور يعملك فحوصات ويحدد السبب ايه سواء التهابات حلق او صديد بول وغيره..

أطباء في تخصص باطنة

المزيد من الاطباء تخصص باطنة