سألت إمرأة (تبلغ عمرها 48 سنة) 27 November, 2025
212 ابنى عنده18سنه فى ثانويه عامه ظهر عليه اعراض زى عدم الرغبه فى الطعام وحزن وقلق وفقدان شغف وعدم وجود طاقه لاى شئ لا مذاكره ولا دروس حتى الصلاه بيصلى بالعافيه مع انو ملتزم بالصلاه جدا فى الطبيعى مع وجود حالة حزن شديده عرضتو على دكتور نفسى كتبلو سيرباس 100نصف قرص فى اليوم وبرشام اندرال 10قرصين فى اليوم بياخد العلاج بقالو 5ايام بس انا ملاحظه ان الوضع بيسؤ ايه الحل
محتاج جلسات علاج نفسى بجانب الأدوية
