سألت إمرأة (تبلغ عمرها 37 سنة) 12 November, 2025
174 بنتى عندها ٧ سنوات وظهر عندها اعياء وهبوط إرتفاع فى درجة الحرارة لمدة ٤ أيام وكنت بعطيها مخفضات للحرارة بروفين وباراسيتامول بالتبادل مل ساعتين او ٤ وركبتلها محلول برفلحان والحرارة منزلتشى غير بعد ٣ ايام بالتدريج ووجع بالبطن بس الحرارة دلوقتى نزلت الحمد لله بس مش بتاكل غير بالعافية انتي ما على طول اعمل ايه او ده سببه ايه ؟
يرجى مراجعة الطبيب لمعرفة التشخيص الحالى
