هل البشيمه لما تكون تحت في خطر على الجنين وعلى الام...

[أسئلة طبية تخصص اطفال وحديثي الولادة]

67 هل البشيمه لما تكون تحت في خطر على الجنين وعلى الام

حضرتك تسألي طبيب النساء والتوليد هايفيد حضرتك أكثر بالنسبة لنا ان شاء الله مفيش خطر علي الجنين الا لو المشيمة انفصلت والاكسجين قل للجنين

أطباء في تخصص اطفال وحديثي الولادة

المزيد من الاطباء تخصص اطفال وحديثي الولادة