بقالي فتره كبيره اوي مجرد ما اضحك بدخل في عياط هستيري مبعرفش اسكت نفسي غير لما ابقى لوحدي عشان اعرف أهدى هل ده ممكن يكون بسبب ضغط عادي ؟
تحياتى
أخصائي نفسي ولا يعالج بالادوية أو الجراحةاستشارى أمراض نفسيه وعلاقات زوجيه

سعر الكشف: 500 جنيه
6 اكتوبر: الحى السابع بجوار مول دياموند الشارع الفاصل بين الجامعه والعبد[...]
( (احجز وسوف يصلك العنوان بالكامل وارقام العيادة )
متاح خريطة جوجل عند الحجز
بقالي فتره كبيره اوي مجرد ما اضحك بدخل في عياط هستيري مبعرفش اسكت نفسي غير لما ابقى لوحدي عشان اعرف أهدى هل ده ممكن يكون بسبب ضغط عادي ؟
انا دائما خايفه ومخنوقه وبتحصل مواقف كتير بيني انا واهلي بتحسسني بالخوف والتوتر وعل طول بعيط ومش بعرف انام خاالص غير لما اخد منوم علشان مفكرش حرفياااا وعل طول في تفكير سلبي جااامد وبفكر دائما أن انا انتحر واخلص عل نفسي بجد
الشعور الداءم بالاحباط والحزن والتفكير المستمر ف اشياء ليس لها معنى هل يحتاج إلى طبيب نفسى او عرض نفسى
اي اسباب الاحساس بعدم الانتماء للعيله ولا ل اي حد
عندي وسواس قهري في العقيده
مش حاسه بالدنيا ومعرفش ليه انا فيها
أبنى كثير الكذب ويقوم بسرقتى بحجة بيروح دروس وهو فى ثالثه ثانوى عام
ديما بحلم بأحلام ليها علاقه بالموت واني قربت اموت ومش عارفه انام وديما مخي شغال في الأيام بتاعت زمان ممكن اماكن أشخاص مواقف شوارع مثلا وده بيقلقني جدا
عندي احساس أن قربت اموت وبيجيلي احلام برضو عن الموت وقله نوم يا اما مبعرفش أنام اصلا ومخي ديما شغال وبيفتكر حاجات من زمان سواء مثلا شارع أشخاص مكان مواقف وبحس أنا مش مدركه حاجه وبقول كلام يعني ممكن مبيكنش وقته بقوله كده فجأة بعدم إدراك وباخد بالي بعد ما بقوله ممكن الرد في اسرع وقت
مشكلتي تتعلق بممارسة العادة السريه و الأفلام الإباحية بإستمرار و أنا أريد أن أتخلص من هذه العادة لأنها تؤثر عليا فى دراستى وحياتى
تقطيع في الكلام تاتا. في الكلام
ما هو سبب عندم شعوري بالام من حرق او جرح ف الجسم واعتياد الامر
انا ولدي عندو ٥٢ سنه فجه بقا بيتصرف تصرفات غريبه وبيشك في كل الي حوليه في شغل ون في ناس بترقبو ودلوقتي صحاني بقا بيقول كلام ورجع يقول عكسو وبيقول في حد بيكلمني في دماغي وبيقعد يوسوس بيخليني اقول كلام انا مش عاوزو ومش عارف اروح لي دكتور اي ولا اعمل اي
كيف ممكن اتخلص من الأفكار الانتحار
كيف ممكن اتخلص من الأفكار سيه
ازاي اقول لماما اني محتاجه لدكتور عشان بأذي نفسي كتير اوي وبفكر في الموت
صحيت اليوم الساعه 4 الفجر عندي رعشه ف جسمي وجسمي بردان جدا وبيرتعش وخايفه وعندي احساس بالموت اكشف تخصص اي في حد بيقولي دي نوبه هلع