عندي كسر بالعظمة السلاميه بالخنصر باليد اليمنى وبقالي شهر واسبوع وملحمش كده لازم تثبيت بالاسلاك وف د تاني خوفني وقال العظمه بتبقى صغيره وممكن تتفرتك
اختصاصى جراحة العظام والكسور

سعر الكشف: 300 جنيه
أو اتصل احجز: 01050066077
دكتور تخصص تخصص عظام في العجمي
العجمي: ???? العجمي – أمام مدخل الهانوفيل الرئيسي، أبراج زهرة[...]
( (احجز وسوف يصلك العنوان بالكامل وارقام العيادة )
متاح خريطة جوجل عند الحجز
عندي كسر بالعظمة السلاميه بالخنصر باليد اليمنى وبقالي شهر واسبوع وملحمش كده لازم تثبيت بالاسلاك وف د تاني خوفني وقال العظمه بتبقى صغيره وممكن تتفرتك
الم في الركبة اليمين مع الم وشد عضلي في السمان نفس الرجل مع الم رهيب في الكتفين بسلسلة الظهر
ولدتي ركبتها وجعها جدا وبتورم هي في دكتور شافها وشخص أنه خشونه والتهاب بس مافيش تحسن
الام مفاجأة ومستمرة بأصابع اليدين والقدمين وحاسه بحالة من التيبس للعظام ومع الحركه الخفيفة تزول
اشعر بالام فى مفاصل الاصابع اليدين والقدمين وحاسه بحالة تيبس فجاه ومع الحركه تزول
عندى ورم فى الركبه بقالها حوالى اسبوعين وبسبب ظروف شغلى لم اكشف وعندى وجع فظيع ماذا أفعل
عندى ورم فى الركبه بقالها حوالى اسبوعين وبسبب ظروف شغلى لم اكشف
السلام عليكم ارجو الافاده دلوقتي أنا مجبس من يوم 2 في الشهر وفكيت الجبس لواحدي امبارح بس حاسس فيه وجع في عضلت الرجل هل فيه حل او حاجه ألبسها
عندى كسر فى الكاحل فى القدم اليمنى وعملت الاشاعه بينت الكسر والدكتور قال عمليه
لدى الم بكعب رجلى الشمال وذهبت إلى أحد الأطباء واعطانى علاج له ولم تتحسن الحاله بشكل كبير اضافه الى عند استيقظ فى الصباح لا استطيع السير على قدم اليسر
ضهري من تحت من علي الشمال بيتعبني من اقل مسافه وركبتي اليمين بتتعبني باستمرار
عندي الم في رجلي اليمنى و اليسار عملت تحليل فيتامين D 14
وحت برشامه فتامين D 10الف وبردو في ألم في رجلي الاتنين
علاج الشوكه العظميه ف الكعب
بص يا دكتور استفسار بسيط طب قبل ما اجي اكشف انا عملت عمليه قطع بالغضروف الامامي والخلفي وتخيط يعني بعديها عملت طبعا التمارين وعملت علاج الطبيعي والكلام ده كله وبعدين نزلت الشغل رجليها وجعاني لسه زي ما هي فقلت ده من اثر العمليه بعدها بروح اكشف بالصدفه عملت اشعه لقيت الدكتور بيقول لي انت عندك تليفات في المفصلها في العظام وقطع في الغضروف لسه رجعت للدكتور اللي عامل لي العمليه بص في الاشعه قال لي انت عندك بس تليفات في المفصل بس هنعملها عمليه و اسبوعين تبقى كويس بعد ما عملت العمليه قعدت ثلاث شهور في البيت رجليا تعباني برده عملت العلاج الطبيعي اللي طلبوا مني حتى رحت جيم زي ما هو قال وما زالت رجليها لحد دلوقتي برده لسه وجعاني كل متني وافردها احس ان في حاجه جوه خشنه ورجليه بتقطق وانا ماشي ووجعاني لحد الان ارجو الرد على هذا الاستفسار وجزاك الله كل خير
تقوس القدم للداخل والخارج لازم عمليه وايه التخصص للدكتور اللى هيعمل العمليه ركبه بس
اعانى من الم فى مفصل الفخز والركبه وتم عمل رنين مغنطيسى يوضح وجود التهابات وهشاشه فما هو العلاج المطلوب
عند ثني رجلي تحت فخذي عند السجود بحس بالم شديد في ركبتي اول مرة بيخف في تلني مرة وبيختفي تدريجيا في تالت مرة ورايع سجدة