سألت فتاة (تبلغ عمرها 25 سنة) 10 June, 2026
نا باخد دواء تخسيس بقالي أسبوع تقريبا وبحس اني متوتره جدا ونفسيتي تعبانه جدا هل دا من الطبيعي ولا دا غلط وبيخليني دايما متعصبه وبحس بهبوط شديد ومش بيبقا جايلي نفس للأكل خالص بس ديما بشرب ميه من كتر ما بحس ان ريقي ناشف الدواء أسمو. Kmipin

متاح خريطة جوجل عند الحجز