سألت إمرأة (تبلغ عمرها 32 سنة) 29 October, 2025
83 حضرتك انا ولده من 10ايام بعد الولاده وانا جو العمليات كنت حاسه بلم رهيب في بطني مع اني قيصري يعني وخده بنج طلعت من العمليات صداع رهيب جدا بعد الولاده بيوم بقي اتعوج تحت خوجلي بيوجعني جدا زورا ودني الم صعب جدا مبقدرش احط دماغي علي المخدره من الالم اللي ورا وداني بس بقي معوج جدا علي جمب روحت لدكتور مخ واعصاب واخدت علاج وزي مانا قالولي اسالي دكتور نسا يمكن يكون حاجه تخص الولاده او دكتور البنج
الف سلامه على حضرتك . موضوع الصداع بيحصل احيانا بعد الولادة . حضرتك تشربي سوائل كتير وتنامي علي سرير بدون مخدة وتاخدي اقراص باراسيتامول ٥٠٠ / ١٢ ساعة
