أنا ولدت ورحم انفجر من ثلاث شهور وكان منفجر قبل كدة...

[أسئلة طبية تخصص نساء وتوليد]

226 أنا ولدت ورحم انفجر من ثلاث شهور وكان منفجر قبل كدة ودلوقتي فى حتت دم مكان ولادة متنظفتش وخدت حبوب منع حمل علشان تنزل وحاليا بعانى من نفسي بحس روحى بتتسحب منى مقدرش اخد نفسي وكمان ساعات ضغط بيوطى ويقالى فترة على حال دة هل دة من دم اللى فى الرحم اللى منزلش ولا دة من حبوب منع الحمل هى عامله كدة

مطلوب اولا مناظرة الحالة
وتقييم الوضع بالسونار ده بيحددلنا هنمشي ع علاج دوائي او تحتاج كحت وتنظيف

أطباء في تخصص نساء وتوليد

المزيد من الاطباء تخصص نساء وتوليد