فكي من الجهة الشمال بيوجعني حتى من غير ما أكون بأكل لو...

[أسئلة طبية تخصص جراحة الوجه والفكين]

381 فكي من الجهة الشمال بيوجعني حتى من غير ما أكون بأكل لو بتكلم مثلاً بيوجعني و الفترة دي كمان بقى يطرقع كان الأول بيطرقع عادي حالياً بألم + حالياً مركبة تقويم بقالي أربع شهور و ده تاني تقويم ليا التقويم الأول كان بدايته من أربع سنين
و حالتي في التقويم محتاجة خلع و المفروض أخلع خلال الشهر ده و خايفة أخلع مع ألم الفك اللي عندي إيه الحل؟

الف سلامة علي حضرتك
حضرتك محتاجة اننا نكشف عشان نقيم ونحدد سبب الم الفك ومنها بنحدد اذا هيكون ممكن نخلع بالوضع الحالي او لا
الف سلامة علي حضرتك

أطباء في تخصص جراحة الوجه والفكين

المزيد من الاطباء تخصص جراحة الوجه والفكين