أخدت كونترابلان بعديها حصل نزيف و وجع فى الجانبين و...

[أسئلة طبية تخصص نساء وتوليد]

120 أخدت كونترابلان بعديها حصل نزيف و وجع فى الجانبين و أسفل البطن و فى كتل دم صغيره لاكن مفيش دوخه أو زغلله هى زى اعراض البريود

ده طبيعي بعد البرشام مجرد لخبطة هرمونات نطمن بس بالسونار ان مفيش أكياس على المبايض

أطباء في تخصص نساء وتوليد

المزيد من الاطباء تخصص نساء وتوليد