أنا ف بدايه الشهر السادس ووزن الجنين 410 جرام
أخصائي النساء والتوليد وتأخر الإنجاب والتجميل النسائي

سعر الكشف:
300 جنيه
سونار مجانا
دكتور تخصص تخصص نساء وتوليد في مدينة نصر
مدينة نصر: أول شارع أحد أمام محطة الكهرباء بجوار مسجد[...]
( (احجز وسوف يصلك العنوان بالكامل وارقام العيادة )
متاح خريطة جوجل عند الحجز
أنا ف بدايه الشهر السادس ووزن الجنين 410 جرام
دلوقتي اوقات كتير بيجي اغماء لي امي هيا سنه 45 وتقع وتقول بجي سواد ع عيني كده وبقع ممكن اعرف ده أسبابه اي
مساء الخير أنا عندي الدوره الشهريه متلغبطه آخر مره نزلتلي ١/١ واحنا انهردا ٨/٢ قبل كده عملت علاقه من ورا بس نزلتلي بعدها كتيرةالنوضوع عدي عليه وقت كبير وكنت بشرب السائل وده من بدري برضو بس بعمل العادة السريه كتير ده بيأثر ولو كشفت ده هيبان ف السونار وهتنزلي امتي؟
أخدت كونترابلان بعديها حصل نزيف و وجع فى الجانبين و أسفل البطن و فى كتل دم صغيره لاكن مفيش دوخه أو زغلله هى زى اعراض البريود