مش حاسه بالدنيا ومعرفش ليه انا فيها

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

356 مش حاسه بالدنيا ومعرفش ليه انا فيها

ده مؤشر من عقلك إنه محتاج راحة أو تغيير كبير في روتين حياتك.
التعبير بالكتابة: جربي تكتبي كل اللي جواكي على ورق بدون ترتيب، إخراج المشاعر من جوه لبره بيخفف الضغط.
الخطوات الصغيرة: في الأوقات دي، بلاش تفكري في "أهداف كبيرة". ركزي بس في "إنجاز الساعة دي" (أشرب كوباية شاي، أمشي 10 دقائق، أكلم حد برتاح له).
اخرجى غيرى من نفسك شوفي ناس جديده
تشغلي نفسك بالعمل
رتبي حياتك
روحى المتخصص نفسي

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي