سألت فتاة (تبلغ عمرها 18 سنة) 31 December, 2025
179 أنا حاسة الفترة دي بقلق وتوتر شديد، تفكير زايد ومش بعرف أهدى، ونومي متلخبط حاسه بفقدان للشغف، تركيز ضعيف ومجهود الدراسة متأثر
أنا مريت بتجربة وحاجات صعبة الايام اللي فاتت ومأثرة عليّ نفسيًا وحاسة إني مش قادرة أتعامل لوحدي.
محتاجة أعرف محتاجة جلسات علاج نفسي ولا علاج دوائي عشان اهدا وأقدر اركز شويه ف دراستي والتفكير يقل، او ايه الخطوة المناسبة لحالتي
جلسات علاج نفسى
لو ظهر حاجه تانيه أثناء العلاج او أعراض انتى مذكرتيهاش ممكن نحتاج علاج دوائى
اما لحد الان احنا مش محتاجين غير جلسات نفسيه فقط
لو ظهر حاجه تانيه أثناء العلاج او أعراض انتى مذكرتيهاش ممكن نحتاج علاج دوائى
اما لحد الان احنا مش محتاجين غير جلسات نفسيه فقط
