بنتي13سنه بقالها كام يوم كل يوم تقعد تعيط وبتقول الشيطان بيقولي أفكار وحشه عن ديني واني لو أكلت هيجيلي مرض
أخصائي نفسي ولا يعالج بالادوية أو الجراحةأخصائي نفسي أكلينيكى

سعر الكشف: 300 جنيه
سيدي بشر: شارع مسجد سيدي بشر بجوار حلواني لي لودي[...]
( (احجز وسوف يصلك العنوان بالكامل وارقام العيادة )
بنتي13سنه بقالها كام يوم كل يوم تقعد تعيط وبتقول الشيطان بيقولي أفكار وحشه عن ديني واني لو أكلت هيجيلي مرض
أنا عندى مشاكل مع كل اللي حوليا انا متاكده ان الكل دائما كرهنى وبجيب فى سرتى من ورايا
طالب بكلية الهندسه ؤأخاف من الفشل فلا أذاكر ولم أفهم
أنا حاسة الفترة دي بقلق وتوتر شديد، تفكير زايد ومش بعرف أهدى، ونومي متلخبط حاسه بفقدان للشغف، تركيز ضعيف ومجهود الدراسة متأثر
أنا مريت بتجربة وحاجات صعبة الايام اللي فاتت ومأثرة عليّ نفسيًا وحاسة إني مش قادرة أتعامل لوحدي.
محتاجة أعرف محتاجة جلسات علاج نفسي ولا علاج دوائي عشان اهدا وأقدر اركز شويه ف دراستي والتفكير يقل، او ايه الخطوة المناسبة لحالتي
بفكر ف الانتحار كل ثانيه حتى وانا مبسوطه
بس انا مريت ب كتير
لو انا ليه بتعرف علي شخص وفيه توافق بينا في الشخصيات وانا حباه
وفجأه بدل يكلمني اكتر ويسال اسئله متجهه للعلاقة بعد الجواز وانا متدايقه وحاسه اني مش مرتاحه وهو شايف اني اوفر وان ده الصح علشان يكون فيه توافق
هل ده صح
والمفروض ايه الحل
عندى ١٩ سنة وللأسف دخلت ف علاقة عاطفية ممكن بتكه اخلص منها بس كل الذكريات اللى عشتها وجرحوا غير أهلى اللى مش عارفين حاجه واقعه بين اختبارين ي اختاره وأفضل ف الحال اللى انا فيه على الرغم انه بيتعبنى ومتحكم جدا ي اختار نفسى واهلى واتعالج عشان اقدر انسا انا تعبانه جدا وبفرغ الغضب بتاعى عن طريق انى بفضل اخبط على دماغى جامد لدرجه ان عينى بدأت توجعنى الحل اروح لدكتور نفسى ولا اعمل اى تعبانه جدا
اخويا عنده ١٤ سنة دلوقتي واحنا كلنا بنشتغل هو بيبقا ف البيت لو اجازة عقبال ما حد يرجع او بيبقا ف مدرسته وبيرجع يقعد ف البيت عقبال ما حد يجي بردو اخواتي كلهم متجوزين وعندهم عيال فيهم الي قده وانا بس الي معاه ف البيت وبشتغل من الصبح لبليل مش بشوفه كتير يعتبر بس لما باجي اتكلم معاه بيتكلم شوية مش كتير ومش بيقول كل حاجة
شوفته مرة كان بيتفرج علي موقع مش كويس وخدت منه التليفون وكلمته وفهمته ان ده حرام ومش صح وقالي انه مش هيعمل كدا تاني و بدا يكذب كتير وبدا يصدق الكذب الي هو بيقوله وبعد كدا بدا يهرب من المدرسة و ميحضرش مبقاش يذاكر مستوي قل جدا مبقاش قابل يسمع لحد خالص وبيقلل ادب مع كله ومبقاش يسمع كلام حد ولا يهتم يزعل حد وحاليا سرق فلوس عشان ياجر اسكوتر و اشتري حمام ومخبي و شايل فلوس مع ناس صحابه وعرفنا ده دلوقتي مفروض نعمل ايه
عايزه علاج نفسي بس تكون قوي