تعبانه نفسيا من كتر التفكير اعمل ايه

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

582 تعبانه نفسيا من كتر التفكير اعمل ايه

صباح الخير. اولا التفكير الزائد ممكن يجي من الضغط أو من الفراغ أو حالة إخفاق او فقد فلازم نتكلم مع بعض عشان نعرف بتفكر في ايه ونبدأ نعيد ترتيب دماغنا عشان لو الأفكار مفيده نحولها لأرض الواقع وتكون انجازات تسعدك ولو مجرد أفكار كتير نعرف نتعامل معاها بشكل ميضرش .. اتمني لك حياه تسعدك

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي