لو انا ليه بتعرف علي شخص وفيه توافق بينا في الشخصيات...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

166 لو انا ليه بتعرف علي شخص وفيه توافق بينا في الشخصيات وانا حباه
وفجأه بدل يكلمني اكتر ويسال اسئله متجهه للعلاقة بعد الجواز وانا متدايقه وحاسه اني مش مرتاحه وهو شايف اني اوفر وان ده الصح علشان يكون فيه توافق
هل ده صح
والمفروض ايه الحل

اكيد مش صح
ونصيحه منى اول ٩ شهور فى العلاقه دى فتره (اللاحكم)براقب تصرفات اللى قدامى بس مش مطلوب منى احاول أرضائه ولا اكون مبادره فى اى شئ ولا ادى مشاعر بزياده بلاحظ صفاته وتصرفاته وبس لو مناسبه معايا تمام مش مناسبه كل واحد يروح لحاله..

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي