سأل شاب (يبلغ عمره 22 سنة) 23 December, 2025
410 انا مثلي الجنس وسالب ومارست الجنس مع الرجالة كثير جدا وفي نفس الوقت كثير من الأحيان بشعر با لقرف من نفسي وببقي عايز ابطل وأحيانا كثيرة ما بقدرش ابطل اعمل ايه انا عايز اكون انسان طبيعي وفي نفس القوت مش بقدر احكي لاحد وده مله حصلي نتيجة اغتصاب لي وانا صغير فانا عايز مستعدة او اقل خاجة عايز الدواء يشفيني
احنا هنا محتاجين نتوجه لمتخصص في الاضطرابات الجنسيه مش اي متخصص
