الدورة الشهرية منعت عني من 3 شهور بعد انقطاع اللبن...

[أسئلة طبية تخصص نساء وتوليد]

236 الدورة الشهرية منعت عني من 3 شهور بعد انقطاع اللبن وجتلي امبارح والنزيف بيغ قني ومش عارفة السبب

لازم كشف وسونار ومعرفة السبب
وهل اخذتي علاج لتنشيف اللبن!؟
لان لو هرمون البرولاكتين مرتفع ممكن يعمل كده

أطباء في تخصص نساء وتوليد

المزيد من الاطباء تخصص نساء وتوليد