148 أنا حاليا طالب في أخر سنة دراسية ليا اتعرضت لموقف ما وأنا صغير وبسببه فضل مأثر عليا لحد دلوقتي وكل ما الوقت بيعدي التأثير ده بيزيد أكتر واكتر وحاليا عندي حالة من عدم الثقة بالنفس دايما بيتقلي في وشي كلام سلبي مافيش بشر يستحمله بس بفضل كاتم جوايا وبسكت اتعرضت وانا صغير لتربية فيها عنف وعصبية ومنع من كل حاجة خلتني مع مرور الوقت معنديش ثقة في نفسي في أي حاجة بعملها ولدت عندي فقدان مشاعر عبارة عن جسد بلا روح وفيه تأثير علي شخصيتي وتأثير علي مذاكرتي وتأثير علي حياتي حاليا عايش حالة من كره النفس فكرت كتير جدا في الإنتحار لأن مش راضي عن نفسي ولا اللي حواليا راضيين عني كأني عايش وحيد في الدنيا دي فكرت كتير أروح لثيرابيست بس عندي أسرار تمنعني أحكيها لحد حتي لو طبيب نفسي بقيت قاعد مستني لحظة موتي هتيجي امتة ومستنيها بقيت عبارة عن شخص متكتف مش عارف يعمل ايه
