انا بجز على اسنانى وانا نايم وعندى الم جامد فى عظام...

[أسئلة طبية تخصص جراحة الوجه والفكين]

278 انا بجز على اسنانى وانا نايم وعندى الم جامد فى عظام الوجه من عند الاذن ومعرفش افتح الفم او اتكلم الا بعد شويه لما اكون صاحى من النوم وشكرا

بحاجه الي مراجعة طبيب اسنان متخصص لعلاج الاسباب اولا ثم علاج الاعراض

أطباء في تخصص جراحة الوجه والفكين

المزيد من الاطباء تخصص جراحة الوجه والفكين