انا طالب ثانويه بهرب من المذاكره ودايما ماسك اللاب وده ...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

161 انا طالب ثانويه بهرب من المذاكره ودايما ماسك اللاب وده بسبب مشاكل مع امي ولما بتدخل تواجهني للأسف بشتمها لما بتحاول تاخد الموبايل

المشاكل مع امك هي اللي بتخليك تشتمها طبعا احنا كلنا عارفين أنه تصرف غير مقبول بس انا يوضح ليك ان الشتيمه ليها ده انتقام منك
محتاج اكتر انك تعبر عن نفسك وعن غضبك بطريقه صحية عشان تقدر تواجه المواقف

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي