سأل ذكر (يبلغ عمره 17 سنة) 15 December, 2025
161 انا طالب ثانويه بهرب من المذاكره ودايما ماسك اللاب وده بسبب مشاكل مع امي ولما بتدخل تواجهني للأسف بشتمها لما بتحاول تاخد الموبايل
المشاكل مع امك هي اللي بتخليك تشتمها طبعا احنا كلنا عارفين أنه تصرف غير مقبول بس انا يوضح ليك ان الشتيمه ليها ده انتقام منك
محتاج اكتر انك تعبر عن نفسك وعن غضبك بطريقه صحية عشان تقدر تواجه المواقف
محتاج اكتر انك تعبر عن نفسك وعن غضبك بطريقه صحية عشان تقدر تواجه المواقف
