انا حاسس ان مش عايش و مش بفرح ولا بزعل وحاسس اني ماليش...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

174 انا حاسس ان مش عايش و مش بفرح ولا بزعل وحاسس اني ماليش لازمة وبحس بصداع كتير فوق دماغي واشعر طوال الوقت بغياب عقلي ولا استطيع العيش فكرت كذا مرة في الانتحار بس كانت فيه حاجة بترحعني حاسس ان انا اتنين جوا بعض والمخ في ناحية والعقل في ناحية الحاجات القديمة الي كنت بعملها وبتفرحني مش بقت دلوقتي بتفرحني ارجو الرد علي السوال ايه العلاج واتحسن ازاي لأني مش عارف اذاكر جزاكم الله كل الخير

احنا هنا الأعراض بين المتوسط والشديد محتاجين نتوجه في اقرب وقت لمتخصص عشان يساعدك
ومحتاجه اعرف منك اكتر هل في شئ جديد حدث معاك ؟! هل تعرضت لضغوط كتيرة الفترة السابقة ؟!
اللي تقدر تعمله حاليا لتهدئة الوضع ممارسه الرياضه لتحفيز المخ لإفراز هرمونات لمساعدتك في تغيير المود

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي