السلام عليكم يا دكتور .. ممكن استشارتك من فضلك .. أنا...

[أسئلة طبية تخصص جراحة الوجه والفكين]

332 السلام عليكم يا دكتور .. ممكن استشارتك من فضلك .. أنا صحيت من النوم الفكين بتوع وجهي عامليلي الم جداً ومش قادر افتح بوقي بالكامل وفي كل كلمه او حركه بحس ب ألم.. ارجوا الرد عليا فضلاً وليس أمراً.. شكراً

عليكم السلام هنحتاج نريح عضلات الفك اسبوع ، اكل طري ، تجنب فتح الفم للآخر مع كمادات دافئة كل نصف ساعة بالتبادل لحين الكشف لمعرفة السبب و معالجته

أطباء في تخصص جراحة الوجه والفكين

المزيد من الاطباء تخصص جراحة الوجه والفكين