سأل شاب (يبلغ عمره 23 سنة) 5 December, 2025
255 تعبت وزهقت وقرفت نفسي من ادمان العاده السريه.. عنجد انا تعبان كتير .. محتاج حداا يعالجني ..لو في جلسات طبيه عايز ولو في دواء يمنع العاده عايز لاني تعبت اووي
أنا مقدّرة تعبك جدًا، وإدمان العادة السرّية قابل للعلاج وبيتظبط بالعلاج النفسي، وأحيانًا بالأدوية بعد تقييم محدد.
علشان نبدأ خطوات فعّالة ونخفّف المعاناة اللي بتحس بيها، محتاجين جلسة تقييم أولى نحدد فيها سبب المشكلة والخطة المناسبة ليك.
الموضوع سري تمامًا، والعلاج موجود… أهم حاجة تبدأ
علشان نبدأ خطوات فعّالة ونخفّف المعاناة اللي بتحس بيها، محتاجين جلسة تقييم أولى نحدد فيها سبب المشكلة والخطة المناسبة ليك.
الموضوع سري تمامًا، والعلاج موجود… أهم حاجة تبدأ
